Ειδήσεις-Εκπαίδευση
6η περίοδος επιμόρφωσης Β1 επιπέδου ΤΠΕ – Πρόσκληση Κέντρων Στήριξης Επιμόρφωσης (Κ.Σ.Ε.)
9ο Πανελλήνιο Συνέδριο eTwinning & 11ο Πανελλήνιο Συνέδριο των Εκπαιδευτικών για τις ΤΠΕ
Διορισμοί εκπαιδευτικών 2023 (ΦΕΚ και κατανομή ειδικοτήτων)
Διεξαγωγή σε εθνικό επίπεδο εξετάσεων διαγνωστικού χαρακτήρα για τους/τις μαθητές/τριες της ΣΤ’ τάξης των Δημοτικών σχολείων και της Γ τάξης Γυμνασίων
Ανησυχία της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας για τη στελέχωση των σχολικών μονάδων
Απαλλαγή μαθητών από την ενεργό συμμετοχή στα μαθήματα της φυσικής αγωγής, της μουσικής και των θρησκευτικών
Άρση του περιορισμού λειτουργίας, ως προς των αριθμό μαθητών, της Α΄ τάξης των ΕΠΑ.Λ.
Ξεκινούν την Τρίτη 16/8 οι αιτήσεις δήλωσης προτίμησης για πρόσληψη αναπληρωτών εκπαιδευτικών για το διδακτικό έτος 2022-2023
Ξεκινά το νέο διευρυμένο Ολοήμερο σε Νηπιαγωγεία και Δημοτικά Σχολεία μέχρι 5:30μμ
Ανακοίνωση 8.487 μόνιμων διορισμών στην εκπαίδευση
30 εκατομμύρια ευρώ για εξοπλισμό ρομποτικής στα σχολεία μας
Ψηφιακή Μέριμνα ΙΙ: Άνοιξε η πλατφόρμα του voucher για εκπαιδευτικούς
Ψηφιακή Μέριμνα ΙΙ : Δικαιούχοι για το voucher 200 ευρώ
Αναμορφωμένοι αξιολογικοί πίνακες υποψηφίων Διευθυντών Εκπαίδευσης
Προκήρυξη – πρόσκληση ενδιαφέροντος για την επιλογή των Συμβούλων Εκπαίδευσης
Ξεκινάει η «ελληνική PISA»
Αίτημα μείωσης της υπηρέτησης της οργανικής θέσης των Νεοδιόριστων Εκπαιδευτικών του 2021
Εξετάσεις πιστοποίησης Β1 επιπέδου Τ.Π.Ε. – 2η περίοδος
Εκρηκτικό το κλίμα στα σχολεία
Σχετικά με τις προσεχείς εξετάσεις πιστοποίησης Β2 επιπέδου ΤΠΕ
Από τις 25 Οκτωβρίου έως και τις 5 Νοεμβρίου οι αιτήσεις για τις μετεγγραφές
Πρόσκληση για μέλη ΕΕΠ – ΕΒΠ
Παράταση προθεσμίας ορκωμοσίας και ανάληψης υπηρεσίας των νεοδιορισμένων εκπαιδευτικών
Ανακοινώσεις για το νέο σχολικό και ακαδημαϊκό έτος 2021-2022
Νέες θεματικές στα Νηπιαγωγεία, Δημοτικά και Γυμνάσια όλης της χώρας από Σεπτέμβριο, μέσω των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων
Καθορισμός 11.700 θέσεων μονίμων εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Γενικής Εκπαίδευσης κατά κλάδο, ειδικότητα και ειδίκευση
Διορισμοί – Τελικοί αξιολογικοί πίνακες κατάταξης και απορριπτέων της Προκήρυξης 1ΓΕ/2019
Συνάντηση με τους εκπροσώπους των εκπαιδευτικών εν όψει της θέσης σε δημόσια διαβούλευση του νομοσχεδίου του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων
Προμήθεια και εγκατάσταση διαδραστικών συστημάτων σε αίθουσες διδασκαλίας και εργαστήρια
Ξεκίνησε ο Β’ κύκλος της «Ψηφιακής Μέριμνας», ενός έργου του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης «Ελλάδα 2.0»
ΠΜΣ Εφαρμοσμένη Διαιτολογία- Διατροφή
ΠΜΣ Ψηφιακά Μέσα Επικοινωνίας και Περιβάλλοντα Αλληλεπίδρασης
Προκήρυξη Εξετάσεων για τη λήψη του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας Α’ εξεταστικής περιόδου 2021
Αναζητούν Ιούδες και επιβάλλουν δοτούς
Συνολικός προγραμματισμός για τη συνέχιση και λήξη της φετινής σχολικής χρονιάς
Οι ομάδες της 2ης φάσης του 3ου Πανελλήνιου Διαγωνισμού Ανοιχτών Τεχνολογιών στη Εκπαίδευση
Νέος Γενικός Γραμματέας Πρωτοβάθμιας, Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής
To Αλφαβητάρι Οικονομικών της ActionAid εκπαιδεύει
Τεχνολογίες αιχμής στην εκπαιδευτική πράξη
Άνοιγμα των Γυμνασίων και Λυκείων της χώρας, από τη Δευτέρα 1 Φεβρουαρίου
Εγκύκλιος για την εορτή των Τριών Ιεραρχών
ΟΔΥΣΣΕΑΣ 2021
Εκδήλωση για την Ημέρα ασφαλούς Διαδικτύου
«Του μεν ουν μηδ’ όλως το βράδιον αφικέσθαι άμεινον»
Μείωση της εξεταστέας ύλης των Πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθημάτων
Σε λειτουργία η πλατφόρμα δωρεάν ελέγχου COVID-19 για εκπαιδευτικούς
Υπηρεσιακά Συμβούλια Εκπαιδευτικών Κυβερνητικής εκδόσεως
Προβληματισμοί για τα Εσπερινά σχολεία και την επανέναρξη μαθημάτων
Ανοίγουμε τα σχολεία μας, τηρούμε τα μέτρα, μαθαίνουμε ασφαλείς
Τεχνολογικός εξοπλισμός ύψους 112 εκατ. ευρώ σε 560.000 νέους μέσω voucher
Προσλήψεις 621 μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) κλάδων ΠΕ23-Ψυχολόγων και ΠΕ30-Κοινωνικών Λειτουργών για το διδακτικό έτος 2020-2021
Δέκα κορυφαίες εξειδικεύσεις της ερχόμενης πενταετίας
Εφαρμογή της πιλοτικής δράσης «Εργαστήρια Δεξιοτήτων» στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Ψηφιακή τεχνολογία, κοινωνική ανισότητα και σχολείο: σκέψεις με αφετηρία τις συζητήσεις την περίοδο του κορονοϊού
Εκπαίδευση από απόσταση: ένα πρωτόγνωρο δεκανίκι
Στην υπεράσπιση των εκπαιδευτικών και του έργου τους
Επικαιροποιημένο Μητρώο Επιμορφωτών Β΄ Επιπέδου Τ.Π.Ε.
Οι Έλληνες Μαθητές Και Το PISA 2015
Αργύρης Κουμτζής: Ο τυφλός φοιτητής του ΑΠΘ πήρε το πτυχίο του με άριστα!
Γιατί ένα Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής ακόμη;*
Ο GDPR και οι 40 κλέφτες
Βίντεο – εισήγηση του Ν. Δαπόντε για τη Logo στην Ελλάδα
Γαβρόγλου: Το μάθημα των Θρησκευτικών δεν είναι πλέον μάθημα αλλά κατήχηση
Η σημαία είναι σύμβολο όλων των Ελλήνων, όχι έπαθλο επιδόσεων και φορέας διχασμού
ΠΜΣ “Συμβουλευτική Ψυχολογία & Συμβουλευτική στην Ειδική Αγωγή, την Εκπαίδευση και την Υγεία”
Κινητές επικοινωνίες, επιδράσεις και μέτρα
Αξιολόγηση μαθητών Δημοτικού Σχολείου
Πάρε θέση για τα ψηφιακά σου δικαιώματα!
Οι χώρες που σέβονται τους εκπαιδευτικούς έχουν καλύτερα αποτελέσματα στους μαθητές
Ο Γύρος του κόσμου σε 80 ερωτήσεις – ένα διασκεδαστικό, ψηφιακό, εκπαιδευτικό ταξίδι
Έρευνα TALIS: Τι είναι αυτό που κάνει ευτυχέστερους τους εκπαιδευτικούς;
Σκηνές καθημερινής, ελληνικής τρέλας: Αποτελεί αδίκημα η χρήση των Νέων Τεχνολογιών στα Σχολεία
«Αλλαγή παραδείγματος με τις Ανοιχτές τεχνολογίες στην Εκπαίδευση»: Μακάρι να ήταν όλα τόσο εύκολα!
Εκπαιδευτική Ρομποτική στα σχολεία
Αλλαγή παραδείγματος με τις Ανοιχτές τεχνολογίες στην Εκπαίδευση
Seymour Papert (1928-2016): Ένας πρωτοπόρος της εκπαίδευσης και της πληροφορικής
Η εισήγηση-μελέτη της Ομάδας Εργασίας Ανοιχτού Λογισμικού Περιεχομένου και Εξοπλισμού Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
Ας δώσουμε μια ευκαιρία στη μοντέρνα Φυσική
«B΄ Επίπεδο: Οι Νέες προκλήσεις και προσεγγίσεις στην Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών για την Παιδαγωγική Αξιοποίηση των Ψηφιακών Τεχνολογιών»
Περί Χημείας ο λόγος
50 χρόνια λειτουργίας του ΠΜΣ Ηλεκτρονικής Φυσικής (Ραδιοηλεκτρολογίας)
Το BBC αναλύει: Το σύστημα Παιδείας στην Ελλάδα είναι ένα από τα πιο άνισα στον ανεπτυγμένο κόσμο
ΟΟΣΑ: Οι υπολογιστές στα σχολεία «ρίχνουν» τις μαθητικές επιδόσεις
Εκπαιδεύοντας πολίτες για ένα αειφόρο μέλλον
Πανευρωπαϊκή έρευνα σε σχολεία σχετικά με την εισαγωγή των ΤΠΕ στην εκπαίδευση
Πώς η αρχιτεκτονική ενός σχολείου επηρεάζει και τη διδασκαλία;
Διδασκαλία της Πληροφορικής στα Δημοτικά Σχολεία
Οι θέσεις του e-Δικτύου για την ψηφιακή τάξη
Χρησιμοποιούμε cookie για την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων, την παροχή λειτουργιών κοινωνικών μέσων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Αποδέχεστε το cookie; Αποδοχή Περισσότερα Ιδιωτικότητα & Cookies