Εκπαιδευτικό Λογισμικό
Βίντεο – εισήγηση του Ν. Δαπόντε για τη Logo στην Ελλάδα
Παίζοντας μουσική αξιοποιώντας τον «αισθητήρα απόστασης» (2η Δραστηριότητα, «WeDo 2.0.+Scratch 3.0»)
Το «φωτεινό λαμπάκι» και ο αισθητήρας απόστασης στο περιβάλλον «WeDo 2.0+Scratch 3.0» (1η Δραστηριότητα)
To Thymio ως χειριστήριο οπτικών εφέ, προσομοιώσεων και animations στην οθόνη με τους αισθητήρες του Thymio στο περιβάλλον Scratch 3.0
Διασύνδεση «Thymio+WeDo+Scratch 3.0» από τη νέα χρονιά!
Το ρομποτάκι Thymio ως τηλεχειριστήριο (Remote Control) «ψηφιακών» αντικειμένων στην οθόνη
Η διασύνδεση «Thymio+Scratch 3.0»: Ευκαιρία για να ανοίξει ο δρόμος προς τη δημιουργία νέων εκπαιδευτικών σεναρίων και παιχνιδιών
Από το πρόβλημα των ισόχρονων κινήσεων του Γαλιλαίου (1638) σε δύο προσομοιώσεις στο περιβάλλον του Scratch
Μια πρώτη δοκιμή της διασύνδεσης «Thymio + Scratch 3.0 »: οι τρεις μορφές του αισθητήρα «κλίσης» (tilt, inclinaison)
Δραστηριότητες Εκπαιδευτικής Ρομποτικής με τη χρήση των κουμπιών του Thymio και του τηλεκοντρόλ στο περιβάλλον BLOCKLY (1ο μέρος)
Beta έκδοση του Scratch 3.0 με τέσσερα εκπαιδευτικά ρομποτάκια (micro:bit, WeDo 2.0, EV3 και Thymio)
Πειράματα ανίχνευσης εμποδίων στο προγραμματιστικό περιβάλλον BLOCKLY: Κίνηση του ρομπότ Thymio σε «Σχηματισμούς Εμποδίων»
Διαθεματική μελέτη ευθύγραμμων κινήσεων του ρομπότ Thymio (Μέρος 2ο, πιλοτάρισμα με πλήκτρα του Thymio και με τηλεκοντρόλ)
Διαθεματική μελέτη ευθύγραμμων κινήσεων του ρομπότ Thymio
Όταν ένα έργο remix που αναρτάται στην «Ψηφιακή Κοινότητα Scratch» είναι πιο δημοφιλές από το original
Ας γνωρίσουμε το κινητό ρομποτάκι Thymio μέσα από τη χρήση των έξι προ-προγραμματισμένων εφαρμογών του (……και το 3ο ΜΕΡΟΣ)
Ας γνωρίσουμε το κινητό ρομποτάκι Thymio μέσα από τη χρήση των έξι προ-προγραμματισμένων εφαρμογών του (συνέχεια……2ο ΜΕΡΟΣ)
Ας γνωρίσουμε το κινητό ρομποτάκι Thymio μέσα από τη χρήση των έξι προ-προγραμματισμένων εφαρμογών του (1ο ΜΕΡΟΣ)
Εξοικείωση με τους οριζόντιους «αισθητήρες εγγύτητας» του Thymio σε απλές εφαρμογές ανίχνευσης εμποδίων (27η Δραστηριότητα)
Εφαρμόζοντας εντολές εφέ σε γεωμετρικά σχήματα, εικόνες και φωτογραφίες στην οθόνη, με τη μετακίνηση του δείκτη του ποντικιού
Ας πειραματιστούμε με το ρομποτάκι Thymio και ένα πορτατίφ. Πώς να «πιλοτάρω» το Thymio με ένα …. φακό!
Εκπαιδευτική ρομποτική: Το Ozobot, ένα ξεχωριστό προγραμματιζόμενο κινητό ρομπότ εδάφους
Από τη χελώνα εδάφους του S.Papert και τη LOGO στην πληθώρα των «Εκπαιδευτικών Ρομπότ» και των προγραμματιστικών περιβαλλόντων
Πώς να φτιάξω το δικό μου «Μετεωρολογικό σταθμό» που να λειτουργεί στο διαδίκτυο; Ένα πρώτο δοκιμαστικό project
Το ρομποτάκι Thymio κινείται πάνω σε χρωματιστά χαρτόνια και σε διάφορες πίστες με λωρίδες (25η Δραστηριότητα, VPL, BLOCKLY και ScratchΧ)
Πειράματα Εκπαιδευτικής Ρομποτικής: «Ακολουθία Γραμμής-Line Follower» με 1 μόνο αισθητήρα εδάφους του Thymio (24η Δραστηριότητα)
Δύο «Πειράματα Εκπαιδευτικής Ρομποτικής»: Πώς το Thymio με δύο αισθητήρες «παγιδεύεται» σε μια γραμμή ή περιοχή; (23η Δραστηριότητα στο ScratchX)
Πίστες «παγίδευσης ενός Εικονικού ρομπότ» στην οθόνη του υπολογιστή με τρεις προσεγγίσεις
Tο ρομποτάκι Thymio μεταφέρει ηχητικά μηνύματα με τον κώδικα Morse (22η Δραστηριότητα στο περιβάλλον διασύνδεσης «Thymio+Scratchx»)
Αξιοποίηση του επιταχυνσιομέτρου και των αισθητήρων εδάφους σε 3+1 προγραμματιστικά περιβάλλοντα
Tο κινητό-ρομποτάκι Thymio μαθαίνει να μετράει τις μαύρες λωρίδες που συναντάει στο έδαφος (20η Δραστηριότητα με BLOCKLY)
Κατασκευή Έλλειψης σε Ψηφιακό περιβάλλον διαφορετικό από αυτό που μας κληροδότησε ο Ευκλείδης (Κωνικές Τομές – Έλλειψη)
Κατασκευή Κύκλου σε Ψηφιακό περιβάλλον διαφορετικό από αυτό που μας κληροδότησε ο Ευκλείδης για πάνω από 2200 χρόνια (Κωνικές Τομές – Κύκλος)
Πώς να κάνουμε Γεωμετρία και να σχεδιάζουμε με τη βοήθεια του ρομπότ – εδάφους Thymio (19η Δραστηριότητα)
Ας παίξουμε Πινγκ Πονγκ στην οθόνη του υπολογιστή μας με τους αισθητήρες του Thymio (18η Δραστηριότητα)
Από τη Γραφική Παράσταση (θέσης, χρόνου) στην «οδήγηση» του κινητού – ρομπότ στο περιβάλλον Thymio + Scratch (17η Δραστηριότητα)
Ας πειραματιστούμε με τους εννέα αισθητήρες του Thymio χρησιμοποιώντας τις βασικές λειτουργίες distance – touching-angle στο περιβάλλον «διασύνδεσης Thymio + Scratch» (16η Δραστηριότητα)
Η διασύνδεση του ρομπότ Thymio με το αντίστοιχο sprite του στην οθόνη του υπολογιστή, ευκαιρία για πειραματισμούς (15η Δραστηριότητα)
Αξιοποίηση του λογισμικού Scratch στον προγραμματισμό του κινητού-ρομπότ Thymio (14η Δραστηριότητα)
Προγραμματίζοντας τα χρώματα – μοντέλο RGB – με τα LEDs του κινητού ρομπότ THYMIO (Δραστηριότητα 13)
Μια νέα χρήσιμη αναβάθμιση: Χρήση του τηλεχειριστηρίου στον «Οπτικό Προγραμματισμό» του κινητού-ρομπότ Thymio (12η Δραστηριότητα)
Πώς να αξιοποιώ το «επιταχυνσιόμετρο» (accelerometer) που διαθέτει το κινητό-ρομποτάκι Thymio; (11η Δραστηριότητα)
Πώς μπορώ να παρακολουθώ τις τιμές αισθητήρων online στην οθόνη του υπολογιστή μου με το ρομποτάκι Thymio; (10η Δραστηριότητα)
Πώς να ελέγχω την κίνηση του Thymio προγραμματίζοντας τους δύο κινητήρες -τροχούς που διαθέτει; (9η Δραστηριότητα)
Προγραμματίζοντας «Ευθύγραμμες Ομαλά Επιταχυνόμενες Κινήσεις» του κινητού-ρομπότ Thymio (8η Δραστηριότητα )
Αλλαγή παραδείγματος με τις Ανοιχτές τεχνολογίες στην Εκπαίδευση
Προγραμματίζοντας διαδοχικές ευθύγραμμες ομαλές κινήσεις του κινητού-ρομπότ Thymio (7η Δραστηριότητα )
Μια πρώτη επαφή με τον προγραμματισμό ήχων και μουσικής με το Thymio και εισαγωγή στο «προχωρημένο – advanced VPL» (6η Δραστηριότητα )
Προγραμματίζοντας ένα carousel με τρεις προσεγγίσεις (τηλεκοντρόλ – κουμπιά αφής – οριζόντιοι αισθητήρες) με βάση το Thymio (5η Δραστηριότητα)
Ας πειραματιστούμε με τους επτά “Οριζόντιους αισθητήρες απόστασης” κατάλληλους για την ανίχνευση εμποδίων (4η Δραστηριότητα)
Προγραμματίζω το ρομποτάκι Thymio ώστε να ακολουθεί μια μαύρη λωρίδα στο δάπεδο (3η Δραστηριότητα)
Πώς να «πιλοτάρω» το ρομποτάκι Thymio αγγίζοντας τα πέντε κουμπιά που διαθέτει; (2η Δραστηριότητα)
Δραστηριότητες εξοικείωσης με τη ρομποτική και τον προγραμματισμό με το ρομποτάκι Thymio
Οδηγός αξιοποίησης διαδραστικού πίνακα SMARTBoard
Σύνθετο Εργαστηριακό Περιβάλλον (Σ.Ε.Π.)
Μ.Α.Θ.Η.Μ.Α.
TexToys
HotPotatoes
ΓΑΙΑ ΙΙ – ΙΑΣΩΝ
ΓΑΙΑ ΙΙ
Microworlds Pro
MODEL CHEM vLAB 2.0
Ο διαδραστικός πίνακας ως εργαλείο μάθησης
Ψηφιακοί Γεωπίνακες
IRYDIUM vLAB
Εκπαιδευτικό λογισμικό Φυσικών Επιστημών
Χρησιμοποιούμε cookie για την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων, την παροχή λειτουργιών κοινωνικών μέσων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Αποδέχεστε το cookie; Αποδοχή Περισσότερα Ιδιωτικότητα & Cookies