Διδακτική
- Ένα αντικείμενο εκτελεί αρμονική ταλάντωση. Πώς βλέπει την τροχιά του κινητού κάποιος που κινείται οριζόντια με σταθερή ταχύτητα;
- Ένα αντικείμενο εκτοξεύεται κατακόρυφα προς τα πάνω με ταχύτητα υ0. Πώς βλέπει την τροχιά του κάποιος που κινείται οριζόντια με σταθερή ταχύτητα υ0;
- Επινόηση δραστηριοτήτων «Πολλαπλών αναπαραστάσεων» με applets Κινηματικής: Το γράφημα (x,t)
- Ένα αντικείμενο αφήνεται να πέσει προς το έδαφος. Αντίσταση του αέρα αμελητέα. Πώς βλέπει την τροχιά του κάποιος που κινείται με οριζόντια ταχύτητα;
- Οι σταγόνες της βροχής πέφτουν κατακόρυφα με σταθερή – ορική – ταχύτητα: Πώς αντιλαμβάνεται τη βροχή κάποιος χωρίς ομπρέλα;
- Η Αριστοτελική Θεωρία της Κίνησης η Διδασκαλία της Φυσικής και οι Παρανοήσεις των Μαθητών
- Ο λόγος περί διδασκαλίας των Φυσικών Επιστημών ΙΙ
- Καλές πρακτικές για την καλλιέργεια θετικού κλίματος στη σχολική κοινότητα
- H ένταξη της “Πειραματικής Μεθόδου Έρευνας” στο Σχολείο
- Μοντελοποίηση –Προσομοίωση & Υπολογιστικές Επιστήμες: Μια πρώτη προσέγγιση
- Μαθησιακά αντικείμενα (Learning Objects)
- Μοτίβα – Διδακτική πρόταση για το Νηπιαγωγείο
- Η συμβολή του μαθήματος της Λογοτεχνίας στην ανάπτυξη στάσεων των μαθητών
- Σύγχρονες θεωρίες μάθησης: ο JEROME BRUNER και η διαδικασία της σκέψης
- Φυσικές Επιστήμες και Αναλυτικό Πρόγραμμα στην Προσχολική Εκπαίδευση
- Τα νέα βιβλία Φυσικών Επιστημών Ε΄ και Στ΄ τάξης του Δημοτικού Σχολείου
- Ο ρόλος των προτύπων στη διδασκαλία των Μαθηματικών
- Πώς συμβολίζονται τα μεγέθη και οι μονάδες μέτρησης στα σχολικά βιβλία;
- ΣΕΙΡΑ ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ: Εκπαιδευτική προσέγγιση του Ολοκαυτώματος: Προσωπικές ιστορίες, στερεότυπα, προπαγάνδα, κοινωνική διάκριση
- Μεθοδολογία και διδακτικές στρατηγικές στο μάθημα της Ιστορίας
- Γεωγραφική Εκπαίδευση
- Αντιλήψεις των μαθητών για το ηλεκτρικό κύκλωμα
- Πλάτωνα “Πολιτεία” – “Ο μύθος του Ηρός”
- Πρωταγόρας – Πλάτωνα
- Παραγωγή κειμένου στο Ενιαίο και Τεχνικό Λύκειο
- Έκθεση -Έκφραση – Ο παράδεισος της εκπαιδευτικής πράξης
- Κυκλοφοριακή Αγωγή
- Συνολική θεώρηση των “Ηθικών Νικομαχείων” του Αριστοτέλη
- Η διδασκαλία των Μαθηματικών στο Δημοτικό Σχολείο
- Μουσειακή Αγωγή
- Διαπολιτισμική εκπαίδευση
- Στρατηγική επίλυσης προβλημάτων στα μαθηματικά
- Η διδασκαλία της Φυσικής στο Δημοτικό – καθοδηγούμενη ανακάλυψη
- Ολική ή Αναλυτική μέθοδος πρώτης ανάγνωσης